Sunday, November 8, 2009

Tahukah Anda !!!


Masalah keasidan tinggi di dalam badan ini boleh diatasi dengan banyak mengambil sayur-sayuran, supplement food ATAU meminum banyak air beralkali.



Tahukah Anda bahawa air penawar terbaik dunia ialah air zam-zam dan salah satu sifat air zam-zam ialah bersifat alkali? Maka tidak hairanlah Air zam-zam sudah di iktiraf sebagai air terbaik di dunia. Air zam-zam dikatakan mempunyai kandungan alkali yg tinggi iaitu sekitar 10.5ph keatas.

Kita digalakkan meminum sekurang-kurangnya 8-10 gelas air sehari. Sekiranya kita mahu meminum air zam-zam sebanyak itu setiap hari, sudah tentunya ia akan menjadi masalah yang besar kepada kita kerana agak sukar mendapatkan air zam-zam di negara kita.


Saya ingin berkongsi produk I-intelligent Tourmaline Flask yang mempunyai ciri-ciri Air Zam-Zam yang tinggi sifat alkalinya. kaya dengan kandungan Mineral, Bermolekul halus, Bercirikan Air hidup dan mempunyai sifat Alkali yang tinggi sekitar PH9.2 (Air Zam-Zam PH10.5~14). Ianya diciptakan berpandukan ciri beralkali Air Zam-Zam.



0 comments: